10.09.16 - lite vimslig dag

dagen började med att jag cyklade till mariebergsviken för att möta upp emma. jag stod & väntade ett tag, klockan blev tio i sju. ingen emma. då fick jag ett sms. "är du på gång?" då stod emma & väntade på mig i stan. haha! kommunikationsproblem.

har haft en ganska lugn dag på jobbet. jag har planerat klart mitt första rum ever. det har varit väldigt roligt & jag hoppas att det blir fler. tyvärr får jag inte själv bygga upp det. det kommer ett tyskt gäng som ska gå fram som en orkan & smälla upp rum efter rum.

efter jobbet åkte jag & emma raka vägen till sats. trötta med redo för ett box-pass. vi möttes av en glad receptionist som glatt delade ut biljetter till "ladies night" som är här på LLA på lördag. man tackar! det var ju väldigt snällt.
en liten belöning för all svett på gymmet.

passet skulle börja halv sex. problemet var bara att instruktören inte var på plats. han tog fel på tid & trodde det började kl 18 som det gjorde under förra perioden. så vi fick varma upp själva, hoppa lite hopprep & så. så rtvärr blev inte passet som jag hoppats. ärligt talat hade jag massa krafter kvar när klockan slog kvart i sju. men men så kan det gå.

nu kokar potatisen på spisen. snart kommer älsklingen hem & då blir det middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0