10.09.12 - 7 saker ni kanske inte visste om mig

jag fick en utmaning av sötaste tess, det innebär att jag ska dela med mig av 7 saker ni kanske inte vet om mig.
får se om jag ens kommer på så många...

  1. jag avskyr bananer. lukten, konsistensen... usch.
  2. min syster nella är min bästa vän - jag älskar dig!
  3. jag älskar havet, det är något magiskt med det.
  4. sushi är en av mina favoriträtter.
  5. jag är rädd för döden, att människor i min omgivning ska dö.
  6. jag är en tävlingsmänniska, hatar att förlora.
  7. när ingen ser mig så sjunger & dansar jag, hellre än  bra! haha!

Kommentarer
Postat av: Tess

hahah härligt med den sista punkten, det andra hade jag faktiskt koll på! :) puss min fina martina!

2010-09-12 @ 19:22:13
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0