10.09.04 I love Hoffmaestro!!!

igår var vi på tvådagars-festivalen GET A GIG här i karlstad. en kille på jobbet & hans polare är med & fixar festivalen. mest är det lokala band som spelar men i år har de även fått dit hoffmaestro.

festivalen började kl 17 men vi kom dit först runt kvart i nio. jag var verkligen jättetrött efter att ha varit vaken sedan kl 5 på morgonen & även jobbat tio timmar. hade tänkt att sova en timme innan vi gick till festivalen  men det hanns inte med.

när vi stod & väntade på att hoffmaestro skulle inta scenen så hade jag inte speciella förväntningar.

det var full fart från början till slut! publiken hoppa, sjöng, vifta & hade nog väldigt roligt.
jag blev full av energi & de var grymma! jag blev så himla glad av dem!
får ni chansen att se dem live så gör det. de måste ju ha väldigt roligt tillsammans de grabbarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0