10.10.28 - long time no see

då har jag haft ett litet uppehåll igen.
största anledningen till det är att jag varit i malmö & jobbat i tre veckor.
i måndags var jag tillbaka på ikea karlstad igen.
det har hänt en del sen sist.
vår finfina orangea soffa har äntligen hittat hem! den är så fin & väldigt skön! känns helt rätt att vi vågade välja en orange soffa istället för en svart.
jag hoppas att den kommer passa lika bra in i vårt nya hem. vi ska ju nämligen flytta till MALMÖ!!!!
det känns så bra! jag längtar tills vi hittat en lägenhet vi tycker om & kommit till rätta. det kommer ju ta ett tag & vi vet inte riktigt när vi kommer flytta. jag ska i alla fall börja jobba på ikea i malmö efter nyår.
självklart kommer jag sakna mina kollegor här i karlstad men jag är säker på att det kommer bli minst lika bra i malmö. jag tror däremot inte att jag kommer sakna karlstad som stad. jag har gjort mitt här känns det som. men vi kommer ju besöka karlstad lite då & då eftersom gustav har sin familj här. vi har även vänner här som vi säkerligen vill träffa.
det känns fortfarande overkligt att vi faktiskt ska flytta. men så är fallet.
imorgon ska gustav flyga ner till malmö för en intervju... jag är faktiskt nervös. jag vet att han är väldigt duktig & kompetent men man vet aldrig. kan bara säga LYCKA TILL MIN ÄLSKLING!!
hoppas att ni också håller tummarna!
puss & kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0