10.10.10 - söndag & sliten

ja det har varit bloggtorka ett tag här. anledningen till det är att jag har varit i Malmö & jobbat i veckan. kom hem i torsdags natt kvart i ett. gäsp. veckan har inneburit långa arbetsdagar, 40 timmar på 4 dagar. dessutom sitter vi ner framför en dator. man kan ju inte bli annat än trött. men det är roligt. vi planerar just nu nya IKEA Västerås. det kommer bli så bra!
i fredags var jag på pump. jag var helt slut efter det passet & kände på en gång att det kommer bli en härlig träningsvärk av det här. & mycket riktigt, mina lår framför allt...ajajaj. hela fredagen var jag helt slut. jag hade ingen energi alls. det enda jag orkade med var att färga emmas hår & laga middag.
gårdagen bjöd på personalfest på hotell Plaza här i stan. vi på Kom&In (kommunikation & inredning) höll i festligheterna. framförallt emma & johan som var kvällen konferencierer gjorde det mycket bra! dock var jag inte så partysugen när vår del väl var avklarad & ansvaret inte längre låg på oss. jag dansade lite, drack lite vin men festhumöret var någon annanstans. lite synd.
idag är det tvätta som gäller. ska ge mig iväg till sats senare & köra ett body balance pass. det lär kännas i låren.
ikväll kommer stina & erik över på middag. det blir trevligt det! vet dock inte riktigt vad jag ska laga men det löser sig.
hoppas ni har en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0