10.03.26 - hemma krasslig

sjukdag 2. eller 2½.
i onsdags efter lunch gick jag hem från jobbet.
hade ingen ork. näsan rann & halsen gjorde ont.
tog febern på kvällen, den visade 38,3.
jag käkar Zyx, Ipren, missbrukar nässpray.
jag har sovit väldigt många timmar. när jag inte sover vilar jag.
har hunnit med tre filmer.

det är ganska trist att vara hemma när man är sjuk & inte orkar göra något.
ska försöka ta en dusch snart i alla fall. det är ju trots allt fredag.

betala räkningar måste också göras. inte så ansträngande, bara trist.

jag hoppas jag blir piggare tills i morgon så jag kan njuta lite av helgen.
men det känns som verken halsen eller förkylningen vill ge med sig.
undra hur många toalettpappersrullar det har gått åt?!

jag hoppas ni andra mår bättre & att ni får en bra dag!

puss & kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0