10.03.03 - tack frida!

idag gick frida, min närmsta chef, hem på mammaledighet.
hon är en fantastisk människa.
hon är lugn, trygg, rolig, ärlig, kompetent, stöttande, smart, uppfinningsrik... ock mycket mycket mer därtill.

det är lite sorligt att mista den person som funnits med från dag 1 på IKEA.
det var frida som jag träffade över en lunch på waney´s här i stan för en intervju.
det var frida som tog beslutet att anställa mig.
det är frida som lärt mig väldigt mycket av det jag kan idag.
det är frida som stöttat i vått & tort.

jag vill bara säga tack för allt.
tack för allt du gett mig!!!

nu är det dags för en ny chef & nya utmaningar & jag tror & hoppas att det kommer gå galant!
så välkommen lena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0