10.03.06 - sovmorgon!

idag unnade jag mig en rejäl sovmorgon. det behövdes verkligen!

igår var jag, emma, johan, maritha & linda på amanda jenssen på nöjes.
hon var grym! så himla duktig, vilken röst.
minst lika bra, om inte bättre live än på sportify eller vad man nu lyssnar på.

tyvärr började hon spela en timme efter utsatt tid, lite segt att vänta.
jag & emma var jättetrött eftersom vi började jobba kl.06.00 igår morse.

vi gick till baren & köpte vin - i plastglas. mmm.
vinet var surt & snakade inte speciellt bra.

frågade om vi kunde köpa barcadi... nej det gick ju inte. kan ni inte hälla upp det i plastgals då?
nej inte det... har ni något annat vin? nej inte det heller.... bra service på det stället... knappast.

tack & lov att amanda var så bra som hon var annars hade kvällen varit en flopp.
& självklart var hon barfota!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0