10.03.04 - trött-torsdag

tänkte jag skulle gå på sats power step idag kl.19. men jag var verkligen inte sugen.
lat, kan man kanske kalla det med annat ord.
men jag har faktiskt tränat lite hemma med mina hantlar jag fick i julklapp.
det måste ju användas - bra ursäkt då jag inte orkar ta mig till sats ;)

jag har tränat ben (benböj & utfall), bröst, biceps, triceps, axlar & mage.
jag är faktiskt svettig.

senare ikväll blir det middag hos johan tillsammans med hans angelina som kommer från jönköping idag.
skönt att slippa laga mat! man tackar ju inte nej när man blir bjuden. tack johan!


i morgon ska jag & emma på amanda jenssen!
det blir säkert toppen!
är det någon mer som vill hänga på så är ni välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0