10.08.28 shopping i karlstad

jag var på stan tidigare för att uträtta några ärenden samt se om butikerna fått in några fina höstplagg.
men utbudet i den här stan är ju bara så dåligt.
det finns inte många roliga butiker.
det är på Monki & H&M som man kan hitta något resten är ju bara så trist.

nella var här förra helgen.
hon tittade in i min garderob med hopp om att hitta något hon kunde låna & ha på sig på kvällen.
"-tinis, du har ju inga kläder" får jag höra då.
haha nej, det är dåligt med spännande plagg in min garderob.
sommarkläder har jag en del, men höstplagg är det värre med.
men som sagt, inte lätt att shoppa när utbudet är som det är.

ännu en anledning att fly karlstad.

jag hittade iaf en topp på monki.
tänkte lägga upp en bild men fann den inte på monkis hemsida.

här får ni ist bilder på två tidigare fynd i samma butik.


en kavaj-liknande jacka. jag gillar den redan väldigt mycket.


& ett par svarta enkla skor.

tur att jag ska till sthlm i höst. hoppas på lite roligare shopping då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0