10.08.28 orange soffa?!

vi var på EM & tittade på soffa igår.
den vi har nu köpte jag begagnad när jag flyttade till karlstad.
den har gjort sitt nu.
den är nersutten i mitten, inte alls så bekväm som man skulle önska & gustav har länge tjatat om en ny soffa.

EM har iaf en som heter Domino, som är en byggbar variant.
den är djup, mjuk & fin.
vi har i stort sätt bestämt oss för den.
frågan är bara vilken klädsel.

jag föll direkt för en orange klädsel!
jag som alltid varit så svart/vit av mig.
kan ni tänka er?!
jag hade i och för sig en turkos soffa för många år sedan.
den köpte jag & min kombo på en second hand i halmstad.
jag älskade den soffan men den var tyvärr inte så fräsch att den var värd att dra på.

vad tror ni gott folk om en orange soffa?!
kul & uppiggande tycker jag.

vi väljer mellan svart & orange.
svart känns inte så spännande direkt.
speciellt inte i vår nuvarande lägenhet där vi har svart heltäckningsmatta i vardagsrummet.

så här ser modellen ut, så kan man själv välja hur många moduler man vill ha.



tänk er den i



får se om vi kan bestämma oss, vi tänker beställa på måndag.

Puss / m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0