10.04.08

torsdag. regn.
har varit en ganska stressig & rörig dag.
har varit på bad idag & fixat med nya produkter.
det har byggt, sågats, skruvats, hämtats, lämnats, svurits...

i morgon ska jag & emma fortsätta fixa så att det ser bra ut inför helgen.
jag känner mig stressad redan nu eftersom det är en del möten som ska hinnas med också.
sällan får man tid att fokusera på en sak.


har just ätit pizza.
hemmagjort.
den var mycket god om jag får säga det själv.
eftersom vår ugn la av då jag skulle köra det automatiska rengöringsprogrammet så får vår käre granne erik ställa upp & låna ut sin ugn när det krisar. men det gjorde nog inte honom så mycket eftersom även han fick smaka av den delikata måltiden. alla är nu nöjda & glada!


i morgon tar jag bilen & styr mot värnamo.
jag ska hälsa på bror & se hur han har det i nya lyan. det är säkert väldigt fint!
mamma & pappa tog med mitt förr soffbord hem till honom i söndags.
jag gillar bordet väldigt mycket men blev lite less då det helt plötsligt fanns i vart & vartannat hem.

jag kan bli lite less på saker som finns i de många människornas hem.
folk får gärna inspirera & inspireras men det är inte så roligt att kopiera vänner.
men det är bara min åsikt.

på lördag ska jag hälsa på my, victor, tilde & isac en sväng.
busa & mysa lite!!!

självklart ska jag även träffa mamma & pappa!
mamma har till och med bytt jobbpass för att jag kommer hem på snabbvisit. söta!

på lördag bär det av till växjö.
det är reunion för studentföreningen jag var med i då jag pluggade där.
vi blir ganska många tror jag, 25-30 personer.
jag har inte träffat alla så det blir både kära återseenden & nya härliga bekantskaper.
det kommer bli super!

nu ska jag mysa lite med gustav i soffan.
måste komma i säng i någorlunda vettig tid idag.
väckarklockan ringer klockan 05.00 i morgon. gäsp gäsp.

ha det fint allihopa & en herrans trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0