09.09.24

det blev sushi & jag är fortfarande proppmätt!

i morgon blir det jobbet 7-15, gustav jobbar samma tid, vilket inte händer så ofta.
efter jobbet blir det en tur på ica maxi & storhandling. gustav måste ju ha mat hemma när jag åker till malmö. annars kanske han inte överlever eller bara äter burgare.

det får bli en myskväll i morgon. det behöver vi, bara han & jag!!!vi ska ju vara ifrån varandra 11 dagar! hur ska det gå?! det blir nog värre för honom som är hemma. alltid lättare att åka bort för då är inte allt som vanligt. när han kommer hem från jobbet kommer jag ju inte vara hemma, som jag oftast är. inget mat på bordet & inte heller någon som somnar i soffan varje kväll.... stackars älskling. Gus - jag kommer sakna dig!!

dags att borsta tänderna. skriva shoppinglista. sen är det mkt möjligt att jag somnar i soffan igen.

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0