09.09.20.

tredje inlägget idag, jag säger då det! det gäller att gå ut hårt =)
har varit & tränat pump - utan emma tyvärr =(
det var nytt pass - bra pass!
men herregud så jobbigt. jag är helt slut, särskilt i axlar & bröst.
jag mådde väldigt illa ett kort tag. det kan jag inte minnas att jag någonsin gjort under ett pass tidigare.
jag vet dock inte om det beror på att jag tog ut mig så eller att jag åt en timme innan passet.
jag brukar nämnligen inte äta så tätt inpå så jag tror det var därför.

snart ska vi iväg till emma & mårten för att spela kort! jag älskar att spela kort - ett enkelt & roligt sätt att umgås på. & alla kan vara med.

i morgon är det dags för en ny arbetsvecka med nya uppgifter. jag & gustav ska faktiskt jobba ihop en del i veckan. det har inte hänt tidigare. spännande.

ha en fin kväkk - det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0