090323

nu har det gått så där lång tid igen sedan jag skrev sist.
jag är verkligen en periodare.
inte bara när det gäller bloggen. det gäller även träning, intresse av att laga god & nyttig mat,
fixa här hemma, hitta på roliga saker, träffa vänner osm inte bor här i karlstad... m.m. m.m.

idag är det måndag. & det har varit en ganska seg måndag för mig.
jag har inte varit helt pigg. förkyld, ont i huvudet & så...

jag & gustav fixade lite i lgh i helgen.
min uppgift var som alltid att spackla, slipa & måla.
jag säger bara en sak "FY FAAAAN för slipdamm!!!!"
jag nös & nös & nös & nös igår. todde aldrig att det skulle ta slut.
gustav skrattade mest åt mig.
lätt när man inte själv nyser som en tok & behöver snyta sig var & varannan minut.
min stackars näsa var både röd & öm, & är fortfarande. aj aj aj.

gustav satte lister i köket, mkt trevligt att slippa se de fula väggarna =)

 att man kan bli så glad av en liten list!!!
 fläktens utsugningsrör på plats. skönt att slippa klibbiga ytor.
 taklampan upphängd.
 jämna, fina kanter runt ytterdörren! japp japp!

   

nu fungerar på de hällen & fläkten galant! induktionshäll är ju bara så himla
underbart! hur snabbt kan det blli värmt?!! hur snabbt som helst, bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0