090303

igår fyllde min älskade gus år!!!





han fick bland annat den här t-shirten av mig.
även en cardigan & två böcker.

han var inte speciellt piss inte heller sugen på att öppna paket då jag väckte honom klockan halv sju
igår morse. hans lediga dag dessutom. men fyller man år så ska man få paket på morgonen.
så är det ju faktiskt = )

på kvällen hade vi lite kalas här hemma. det var bara det att vi verken hade städat eller handlat.
så det blev verkligen till att stressa runt som en yr höna när vi kom hem klockan 17 & gästerna
skulle komma klockan 19. då var jag inte så glad.
fixa tårta, städa undan all skit efter att vi målat, sågat lister, slipat .m.m. flytta tillbaka sängen till sovrummet,
dammsuga, moppa av golven lite snabbt för att få bort det värsta byggdammet, ställa tillbaka
soffan, upp på vinden & rota fram fler assietter.... & dessutom hinna duscha & fixa till sig lite.
när klockan var sju var jag helt slut. men det blev trevligt, tårtan uppskattades
& äntligen fick jag möjligheten att inviga mitt fina tårtfat från jelly bean som jag fick i när jag fyllde år.
.
idag har jag ingen energi. tog väl musten ur mig igår.
men jag ska i alla fall städa i ordining i garderoben för just nu ligger det kläder överallt.

tack alla som var här för en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0