090301

söndag igen. dagen har fyllts av solning, paketinslagning, tv-tittande & annat plock här hemma.
gustav jobbar, kommer hem snart!

igår var jag, madde & erik i hovfjället & åkte skidor & bräda.
det var helt underbart! ca 10 minus grader & sol, det kunde inte varit bättre väder!

    

jag åker inte skidor speciellt ofta så man är ju lite ringrostig. för två år sedan var jag i åre & innan dess var det 6 år sedan jag åkte... men det gick fint. ingen vurpa. däremot så gjorde jag några snygga fall då jag & madde bytte bräda mot skidor ett åk. hahaha!!! men det var kul! jag ska allt lära mig åka bräda också så småningom. eller vad tror du madde?! omöjligt?! hihi. jag vilade i solen då madde & erik åkte sista halvtimmen. de hittade mig sovande med huvudet på sne på en bänk. de skrattade åt mig. den bjuder jag på. det var så jäkla härligt där i solen.

efter en dag i backen var jag ganska trött. så kvällen blev lugn hemma med lite vin. skönt.

i morgon fyller gustav 24 år! han är ledig, jag jobbar som vanligt. synd. men vi får väl fira lite på kvällen.
ikväll ska vi till gustavs föräldrar, tror vi ska fira lite då för sofie - hans syster - åker till oslo i morgon igen.
det ska visst bjudas på smörgåstårta. tackar tackar!!!puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0