lördag 10 jan - nathalie 25 år!!!

börjar med att ge en stor GRATTIS-kram till underbara nathalie som fyller 25 år idag!!!



så ikväll blir det party i vattentornet! lag längtar.

började denna lördag med en promenad längs älven. solen sken & det var någon plusgrad varmt,
så det var väldigt skönt.
gustav & hans pappa håller på att fixa för fullt i köket. så duktiga så!
hans mamma kom förbi med lunch (frukost för mig & gus) vid halv ett. gott. & lyxig värre att få maten serverad så där.
det tackar vi verkligen för.

jag tänkte att jag skulle ta tag i tyget jag köpte härom dagen & sy gardinen. så jag strök in sidorna för att sedan börja sy.
men som många andra gånger, börja maskinen krångla. suuuuuuuuuuuuuuuuuck...
jag börjar skruva & greja lite men det vill inte fungera som jag vill. trött jag blir då.
så därför tog jag en liten datapaus ist.

nella ringde för en liten stund sedan.... dolt nummer, hmmm tänkte jag vem kan det vara.
då berättar hon att hon var tvungen att löpa ny mobil ( köpte ny för ca en månad sedan) eftersom
hon råkat tappa den i ett glas mjölk!!! hahaha!!! typiskt nella! hon är lite klantig & vimsig!
jag fick mig ett gott skratt kan jag säga.... hon har verkligen inte tur med sina telefoner...

ska göra ett försök till att få ordning på farmors gamla husqvarna maskin... jag vill ju få upp gardinen.
sen blir det till att fixa sig inför festen!

hhoppas alla får en finfin lördagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0