090129

jag har varit iväg ett par dagar, därför har jag inte skrivit på ett par dagar.
jag & hanna på jobbet åkte till älmhult i måndags eftermiddag. en härlig bilresa på ca 5½ timmar... det gick faktiskt väldigt bra, trodde det skulle vara drygt & segt att köra men med bra sällskap så =)
vi var nere på en workshop gällande lite ombyggnad på varuhuset. mycket intressant & inspirerande att lyssna & prata med alla kunniga människor. vi fick även en tjuvtitt på årets nyheter & det ser väldigt bra ut kan jag lova. nu är jag taggad, peppad, inspirerad & väldigt sugen på att ta tag i allt. snart kan ni se en del utav det på IKEA vauhusen runt om i landet!!

 
på tisdag kvällen åkte vi vidare till helsingborg. jag älskar den staden! där ska jag bo om några år!! hamnen är ju bara så himla mysig! & alla gamla vackra hus! jag blir glad av att vara där. gustav kan också tänka sig att bo där så det är lixom inte så mkt att fundera över. så ligger helsingborg väldigt bra på kartan med... nära till halmstad, nära till malmö, nära hem till föräldrar & syskon i vmo, hyfsat nära göteborg & väldigt nära till danmark.

i helsingborg var det lite genomgång sedan började vi planeringen av avdelningen vi ska bygga om. kommer bli bra när vi väl får ihop allt.

idag var jag tillbaka på IKEA KArlstad igen. det har varit en lite märklig dag utan direkt struktur. det var möten, reseräkningsfix efter vår tripp, saker att förbereda inför ena mötet, lita fix här & lite fix där ute i varuhuset... så nu är jag matt & längtar efter gustav som slutar klockan åtta.
vår kom&in chef fyller år idag också så vi firade henne lite. hon bjud på semlor & så fick hon tulpaner & en yoga-matta utav oss.hon blev väldigt glad.

i morgon ska jag åka till sthlm & hälsa på kattis!! det ska bli väldigt kul!! det var ett år sedan jag träffade henne. annica är redan på väg från haparande till sthlm, henne ska jag med umgås med. kommer bli en mysig helg. jag hoppas jag får träffa söta steffi också!! det enda trist är att jag kommer sakna gus nu när jag redan varit iväg tre dagar denna veckan. men men, det ska nog gå bra det med.

nu ska jag packa sedan laga ngt gott till min älskling kommer hem.

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0