090124

idag skulle jag börja dagen med ett pump-pass... tänkte jag. men så blev det inte. jag har varit sliten & seg hela veckan, så även idag när klockan ringde halv nio. jag kan ta en morgonpromenad ist, tänkte jag. men fy fasen som det blåser ute. vill inte gå ut. men så får jag dåligt samvete för att jag inte tränar. fan vad jobbigt allt blev. men jag fryser & vill inte blåsa bort så jag får leva med det dåliga samvetet idag....

jag & gustav ska ner en runda på stan sen. vi ska köpa en "blender" (mixer om ni så vill...) jag fick pengar av mamma i julklapp för att köpa mig en, men har inte gjort det än så det är dags nu. sen kan vi hem & göra smoothies! gott gott. naturell yoggi med massa fysta bär, gott! 

veckan har som sagt varit lite seg. kan inte komma på att jag gjort mkt vettigt, förutom att städa, tvätta & storhandlat. 
nathalie var här i onsdagskväll. jag bakade scones & så drack vi te. det var mysigt.

veckan som kommer är det full fart. på måndag eftermiddag åker jag & en tjej till från jobbet till älmhult. vi ska ner på en workshop. tisdagen tillbringas i älmhult sedan åker vi vidare till helsingborg för att vara där på onsdagen. hem till karlstad på onsdag kväll. på fredag åker jag till kattis i sthlm! det ska bli jättekul! länge sedan jag var i sthlm, så ser verkligen fram emot det. 

nu ska jag ta en dusch & sedan fixa till mig lite.

ha en fin lördag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0