090120

vad gör man när ens vänner mår dåligt?
vad gör man för att trösta?
vad säger man?
vad gör man för att denne ska må bättre?
vad gör man för att få denne att kämpa?
vad gör man för att få denne att tro?
vad gör man inte för att få ett leende på dennes läppar? ett sant leende....

 jag vet faktiskt inte.
det är så himla svårt.

jag har en vän som mår väldigt dåligt just nu.
jag känner mig så hjälplös & otillräcklig.
detta trots att jag försöker prata, hjälpa, ge råd, finnas där, umgås & stötta...
men fy fan.
jag vill inte se mina vänner må så där.
ingen förtjänar den smärtan.

du vet att jag finns här - alltid.
& jag vet att du klarar det här.
kämpa, det kommer att lösa sig, jag lovar.

kärlek till dig min vän....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0