09.12.29

snart är detta året till enda. det har gått fort, kanske för fort?! julen har varit bra! det var väldigt mysigt att komma hem till värnamo. resan dit var dock inte riktigt lika mysig. det var snöblandat regn & dåligt väglag. det tog en timme längre tid än vanligt. usch & fy. stackars gustav som körde var helt stel i axlarna när vi äntligen kom fram efter att han suttit på helspänn hela vägen.

det blev tyvärr ingen pulkaåkning som jag hoppats på. det har varit plusgrader & ganska blaskigt väder. nu är det desto kallare. -13 garder & sol. härligt!

vår dator fungerar fortfarande inte så just nu har vi lånat gustavs pappas. därför lägger jag inte in några bilder just nu. det får bli senare. nu håller jag på att tvätta lite. ska stryka nyårsoutfiten, packa & sen handla på systemet. ikväll åker vi till sthlm! det kommer bli bra det! fira nyår med fina vänner - jag längtar. i morgon blir det en tur på stan - tillsammans med 1 miljon andra kan jag tänka. hoppas jag hittar något fint.

dags att göra lite nytta.

jag önskar alla ETT GOTT NYTT ÅR & hoppas ni får en fantastisk nyårsafton!

Kommentarer
Postat av: Tess

Gott nytt år vännen min!! Ha det nu alldeles alldeles underbart i huvudstaden! Love you! Pusss

2009-12-30 @ 11:57:14
URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0