09.12.20

igår kväll var det alltså mys på hög nivå hos tess. det var jag, tess & sandra. & så atlas så klart! vi drack glögg, åt pepparkakor, lussebullar, skumtomtar & dumlekakor. vi spelade wii, mario cart! vem har sagt att tjejer inte tycker om att spela bilspel ;) det var kul! men jag kan tyvärr inte påstå att jag är så värst bra på bilspel - haha!



jag gav även flickorna varsinn julklapp. det här armbandet från Bianco...

  

jag & sandra tog en promenad hem från tess vid halv tolv-tiden. det var så lugnt & stilla ute. kallt & härligt.
när jag kom hem tvättade jag av mig, borstade tänderna, sen kröp jag ner under täcket & läste klart "en shopaholics bekännnelser"! jag är så stolt & förvånad över mig själv. jag som aldrig läser har läst ut en bok på bara ett par dagar. & jag tycker om det! nu måste jag fortsätta. jag började på "snabba cash" i somras så det är nog dags att ta tag i den igen idag då. den är ju inte riktigt samma kategori som "en shopaholics bekännelser" men jag hoppas det går bra i alla fall.

20 december idag. 4 dagar kvar till julafton. det känns mysigt! jag hoppas att det blir en underbar jul i år. vi kommer ju fira två gånger kan man säga. först med gustavs familj i värmland sen i småland med min familj. dubbelt upp - dubbelt så bra =).

kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0