09.12.20

klockan är redan halv nio. snart är söndagen förbi. vanligtvis kan man tycka att det känns så där att det snart är måndag, men inte idag. för jag jobbar bara två dagar sen är jag långledig! underbart härligt!

gustav åkte iväg för att hamta johan, hyra film & köpa mat. bra slut på helgen!
 
jag sitter & sittar på "anna ankas jul" - herre gud vilken människa... finner inga ord som beskriver henne. bortskämd, egoistisk... & helt jäkla rubbad. sorry ankan. är det så det är att vara gift men en framgångsrik man så skulle jag absolut inte önska mig det (inte för att jag vill byta bort dig gus... inte det jag menar). men jag tror ju inte att alla rika människor beter sig som hon. hoppas inte det i alla fall.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0