roligare kan man ha...

...än att vara sjuk & klen... jag har varit hemma från jobbet i tre dagar nu. förkyld, ont i halsen & allmänt slö. helt matt i kroppen. jag har sovit, sovit, sovit & så har jag sovit lite till... inte alltför kul kan jag säga.  idag är jag lite piggare så jag kan kanske till & med gå ut & ta lite luft... kanske... får se.

snart är det april månad. tittar man ut så kan man ju tro att det är januari. jäkla snö - försvinn nu!! det är dags för solen & våren att ta över! jag vill kunna gå härliga promenader i vårsolen. sitta på ett fik men en latte - ute med en filt så klart!. snälla vår -KOM NU!!

livet flyter på! jag mår bra - förutom just nu då vill säga.
förra helgen var mamma, pappa & nella här. det var trevligt! hade varit lite roligare om vi kunnat vara ute lite mer, men det var sveeeenkallt så det blev mest att hålla sig inomhus. det blev kortspel som alltid då familjen jonsson umgås! både chicago, plump & en & annan skitgubbe!! hihi!

gustav & jag är kära & ha det hur bra som helst!! mmmmmmmm.... kan inte ha en bättre pojkvän!

nu ska jag koka mig lite te för min hals skull..

ta hand om er & hoppas ni får njuta av helgen!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0