lördag!

..fast utan utropstecken kanske. det regnar ute. jag hade tänkt ta en tur på stan idag. gå & strosa lite, kanske shoppa något fint klädesplagg. men vem är sugen på det?? dessutom är kontot - trots löning i måndags - inte så fett. jag betalade min fortkörningsböter igår... 2400kr.. det kan man ju ha roligare för. men men, jag får väl vara glad över att jag fick behålla körkortet.

kunde verkligen inte somna i natt... klockan halv fyra var både jag & gustav pigga. kan ju bero på att jag sovit ganska många timmar de senaste dagarna. framåt fyra tror jag att jag till slut lyckades somna i alla fall. tack för det.

jag vill att det ska vara vår, så man kan sitta ute & njuta av solen. gå hand i hand & bara vara kär & lycklig!! så himla härligt!!
jag vill åka till göteborg! mysa med nella, shoppa, ta en fika på stan & bara njuta. det måste bara bli av snart!!! det är så mysigt i götet, speciellt när man får vara där med sin älskade syster. jag tycker hon ska flytta hit. till karlstad, ingen skulle bli gladare än mig = )

ikväll blir det också mys! det blir middag med gusse, tess & andreas. sen bowling! jag älskar att bowla! det skulle jag kunna göra varje helg! men bara om jag vinner förståss ; )

jag vill åka till värnamo snart också. & träffa lilla tilde!!! hon har lärt sig krypa. & fått tillräckligt långt hår så hon kan ha toffsar!! hur sött är inte det då.... naaaaaaaaaaw!

får se när det finns tid & pengar för en liten smålands & göteborgstripp.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0