välkommen 2008!

då var det ett nytt år!
nytt år - nya möjligheter som man så klyschigt säger...
vet ej vad jag tycker om det. men av någon anledning så känns det lite enklare att ta tag i saker & ting då det är ett nytt år. vad det beror på vet jag inte.

jag har en del saker som jag ska försöka föändra i år.
men de hållar jag för mig själv - i fall jag inte håller dem.. haha.

jag ska bli en bättre människa.
jag ska vara ärligare mot mig själv.
jag ska ta bättre vara på mina vänner.
jag ska må bra.

... hmmm.
kommer inte på något spännande att skriva.
har iaf jobbat tre dagar nu efter 11 dagars ledighet.
det var skönt att komma tillbaka till jobbet, trots att vi har hur mkt som helst att göra.
vårens schema är fullspäckat.. är faktiskt lite stressad, vill ju hinna med allt & göra det bra!

nu är det helg & det ska bli en lugn helg.
försöka komma igång med träningen igen, var nga veckor sedan jag besökte sats nu.. illa illa...

nu dags för sportens årskrönika.

pusspuus

& god fortsättning!!!

Kommentarer
Postat av: det e bra!

söt tjej du asså! det e bra =)

2008-01-18 @ 01:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0