long time no see...

ojojoj vad tiden springer iväg - här har jag inte skrivit på ett bra tag....

sen sist har jag bland annat besökt mina älskade vänner i växjö, varit hos mami & papi, haft nella på besök, varit i jönköping & festat.... & så är jag mer kär än någonsin!! jag är lycklig & det är underbart! bättre pojkvän kan jag inte ha! gustav är fantastisk!! tack för att du finns hjärtat!!

jobbet rullar på, det är fullt upp... jag känner mig matt i kroppen & huvudet... jag tror att jag behöver lite sol nu om jag ska hitta ny energi. så hoppas att den kommer snart = )

i morgon är det fredag vilket betyder helg!! så jäkla sköööönt! det ska bli en lugn helg med sovmorgon, inga måsten & ingen stress. inte heller ngt festande.

nu ska jag ta en dusch, plocka i ordning lite, slappa i soffan ett tag för att vänta på att min älskling ska komma från jobbet.

puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0