snart semester igen

ja nu har jag snart jobbat två veckor. fattar inte hur fort tiden går, trots att det känns som man inte gör något.
i morgon är det fredag & jag går på semester igen. ledig en vecka. & då ska jag verkligen vara ledig kan jag lova.
på lördag åker jag till göteborg för att möte upp nella. vi ska sedan åka vidare ner till varberg där mamma väntar. vi ska låna mammas kompis lgh. meningen var att vi ska åka dit & sola & bada & ha det gott, men som det ser ut nu känns suget efter stranden inte så stort. men jag hoppas fortfarande att det kan bli lite sol & värme. det kommer bli mysigt i vilket fall som helst. är det nu så att vädret fortsätter trotsa så stannar vi nog bara en dag eller två & åker hem till värnamo sen.

gustav har också börjat jobba igen. & han & hans pappa sliter med köket här hemma, jag sitter här i fåtöljen & känner mig slö som inte kan hjälpa till med något. jag är nog mest i vägen. men jag får sköta matlagning, städning (så gott det går...) & tvätten. nu börjar man se att det faktiskt ska bli ett kök. så skönt!!

köket som det såg ut innan;
 renovering i full gång;
 
    
   


som ni ser, det är en del kvar, men det går framåt!

ska lägga upp bilder på resten av lägenheten också, men inte idag.
nu blir det att ta hand om tvätten, duscha & fixa lite här.
pussa lite på gustav också såklart, det behöver han = )

ha det gott! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0