helgen snart slut...

söndag kväll & sitter i soffan & tittar på tv. det har varit en lugn helg. jag har varit helt slut efter veckans arbete.
inte en gnutta energi kvar. jag tror att jag måste ta tag i träningen igen för att hitta energin. för som det är nu är jag verkligen helt slut när jag kommer hem från jobbet. det är full fart på jobbet, hur mkt som helst att göra & jag känner mest stress & press för allt jag gör. dessutom får man inte riktigt tid att fokusera på det man verkligen ska för det är 10 andra saker man ska fixa samtidigt.... puuuu

helgen har som sagt varit ganska lugn. har städat & fixat här hemma. tvättat, varit på stan en snabbis. idag var jag på stan & tog en kaffe med nathalie & torunn, det var skönt att komma hemifrån lite.

nu börjar det se ut som ett riktigt hem här vilket är obeskrivligt skönt!! tyvärr är både bänkskivan & kylen/frysen försenat... typiskt. bänkskivan kommer om tre (!!!) veckor. jag blir galen på att inte kunna göra klart köket. men det är inte så mkt att göra.

lite uppdaterade blider:



  

  

 

som ni ser ska det dit luckor på en hel del skåp. vissa står här hemma & väntar andra ska inhandlas.
det går sakta framåt & ni anar inte hur skönt det kommer kännas när allt är klart. längtar ganska mkt till den dagen akn jag lova... men man får ta en dag i taget & se allt som blir klart som positivt.

puss puss/m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0