början av augusti men känns som höst

det känns faktiskt inte så motigt att vara tillbaka på jobbet, det är ju värsta höstvädret ute... 15 grader & regn, inte så tilltalande. det ända som är jobbigt är mitt knä som verkar tagit lite stryk efter allt slit. det värker & gör ont. känner mig som en gammal tant på jobbet när jag ska klättra upp & ner för stegar m.m. men det är bara att bita ihop. jag har köpt värktabletter idag så jag hoppas på lindring av smärtan = )

idag hade gusse målat köket när jag kom hem!! vi tog en runda till & det ska snart målas en tredje gång så att resultatet verkligen blir bra. det känns oerhört skönt att se ett slut på renoveringen. imorgon ska vi lägga golvet! kommer bli sååå bra = )

 jag glömde ju skriva grattis till min älskade mamma igår!! hon fyllde 51 år!! på fredag kommer hon & pappa på besök. ska bli mys att träffa dem, var ganska länge sedan nu. har ju inte riktigt hunnit med att åka till småland under semestern.

jag hoppas alla som har semester har det riktigt skönt & njuter av sin lediga tid & ni som jobbar & sliter mår bra i alla fall ; )

nu är det dags för en strykning till i köket...

sov så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0