härliga helg!

då var det fredag igen! väl värd vila efter en arbetsvecka! inga speciella planer utan bara ta helgen som den kommer. kanske blir det att byta däck på lilla bilen. behöver nog lite hjälp av gustav med det  =)

veckan började med ett pump-pass på SATS. det var ju ett par år sedan sist & mina stackars muskler är inte vana vid att lyfta vikter. detta resulterade i en hemsk träningsvärk som höll i sig i så där 2,3 dagar. ajajaj mina stackars lår säger jag bara. igår var det innebandy med IKEA. väldigt roligt! men det var ett tag sedan sist även där. men träningsvärken har lagt sig, istället har jag skrapsår på knäna & blodblåsor på tårna... haha!

ikväll blir det lungt. ska laga lite mat till min älskling som jobbar sent, det blir talang 2008 där david persson är med. han är en vän sedan stuietiden i vxö. jag vet inte riktigt vad han ska göra men jag har min aningar. jag önskar honom lycka till & håller tummarna!!

nu ska jag ta mig ett glas rött mmmmm

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0