uttåkad...

det är fredagkväll, jag väntar på att tvätten ska bli klar - ngt skumt med maskinerna idag, den har tvättat hur länge som helst. dryyyyyyyyyyyyygt. jag är lite trött & fryser, det är inte många grader i min lgh... tack för det KBAB!

jag känner mig lite lonely today... = ( vill att det ska vara som det var i vxö - att man bara kan springa över till ngn & umgås & ha det trevligt. inte vara ensam när man inte känner för det. jag brukar trivas med att vara själv, träffar ju så mkt folk på jobbet varje dag... men idag känner jag inte för att vara bara jag... har inte direkt ansträngt mig för att umgås med ngn, men ändå.

funderar på om jag ska ta tag i att måla om köket, kaninte ta så lång tid, inte så mkt att måla. men jag sitter mest här framför datorn o låter tiden gå.

sugen på att köpa bil! så trött på att cykla till jobbet varje dag. o nu börjar det bli kallt... jag har kollat lite på nätet men jag kan ju typ ingenting om bilar... haha! rådfrågade min gode vän o bilälskare danne! han sa att jag ev kan få köpa hans porsche... eller inte! jag skulle nog nöja mig med en BMW eller "merscha"....

nella - på måndag ses vi!!! = ) ska bli mkt mkt mysigt!
jenny - du finns i mina tankar varje dag!! längar till januari - då kommer jag till vxö så fort du anländer!
.... o då får jag ju träffa alla andra härliga studenter oxå!
natha o steffi - jag SKA verkligen försöka komma till er snart!!! vill vill vill!!!
vickis - underbara vän! ledsen att jag inte kommer på din inflyttningsfest! vore så jäkla kul! hoppas det blir toppen!

pusspuss till alla härliga själar ute i vida världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0