torsdag...

jag är piinsamt kass på att skriva på min blogg nu för tiden. tänkte nästan varje dag att jag ska göra det men det blir bara inte av...

idag är det i alla fall torsdag. veckan började bra. full av energi på jobbet under måndagen, mkt skratt med mina härliga arbetskamrater o jag fick en hel del gjort! sen dess har det bara gått utför.. jag har kännt mig seg, trött o lite hängig.. WHY??? jag vet inte varför... jag borde vara pigg o glad o full av energi o laddning... men icke. ibland känns det som jag ändålär mig en hel del o utvecklas, medan det andra stunder känns som jag inte kan ett dugg... den fasen kallas U2... där vill jag inte befinna mig men alla måste ta sig igenom denna jobbiga fas... oftast vad det än handlar om... hoppas min snart är över. kanske redan imorgon att jag kommer till jobbet o känner hur entusiasmen o energin flödar ända ut i fingertopparna!!! hoppas det!

jag har försökt vara lite duktig denna veckan. inte äta massa onödigt o röra på mig lite mer. har gått ganska bra. men jag vill kunna ge ytterligare. önskar att konditionen var bättre. vill kunna springa en mil utan större bekymmer... nu ska jag o johan börja ta cykelturen till jobbat om mornarna som en litet träningspass. det blir träningskläder på o trampa allt vad vi orkar... dusch på jobbet sen börja arbeta! när vi ändå cyklar drygt 1 mil till IKEA kan vi lika gärna passa på att göra det bästa av det.

idag har jag inte varit ute på verken promenad eller joggingtur. var heeelt slut då jag kom hem vid halv sex tiden... i morgon hinner jag inte... ska tvätta o handla o sen kommer mimmi o cissi hit! kanske johan oxå. det ska bli trevligt! på lördag blir det sooovmorgon o morgonpromenix. hoppas solen tittar fram! sen blir det festligheter med vänner från IKEA på kvällen!


jag har kännt mig lite down som sagt... kan det vara hösten?? o mörkret... kanske. o att jag saknar alla underbara så mycket. det gör ont när jag tänker på hur långt borta en del vänner befinner sig o hur länge sedan det var jag talade med dem... vänner är kärlek. familj är kärlek. o kärlek o lycka!!!

jag längtar efter lycka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0