tänker...

...nog alldeles för mkt ibland. jag undrar hur mitt liv kommer se ut om 5 år??? om 10 år??? kommer jag bo i karlstad?? troligtvis inte. jag "brukar" ju röra på mig. o jag är nog egentligen inte så rädd för nya utmaningar som jag tror. med tanke på att karlstad är tredje staden jag flyttar till utan att känna en kotte så... vad har man att förlora??? vänner o familj finns kvar, o trivs man inte kan man alltid återvända.

just nu saknar jag;

¤mamma
¤pappa
¤my med familj
¤sebbe ( som ringde tidigare idag  = )  )
¤nella - som jag ska besöka i gbg nästa vecka!!! lääääängtar!!!
¤jenny - i chicago = långt borta.....
¤vickis - min solstråle i malmö.... måste komma till dig SNART!!!

jag saknar riktig kärlek. mellan man o kvinna. någon att hålla om & som håller om mig.
jag saknar någon att älska & att älskas av.
jag saknar att somna i någons famn.
jag saknar att känna mig trygg med någon.
jag saknar någon att dela allt med, glädje som sorg.
jag saknar att kunna såga "vi"....

frågan är om jag någonsin kommer träffa denna "någon"???? jag hoppas att personen finns någonstans ute i världen & att personen snart uppenbara sig i mitt liv...

visst har jag träffat en del trevliga människor som jag tycker om & som får det att pirra till i magen...
men alltid är det något som ställer till det....
är det inte att personen " tycker jag verkar vara en toppen tjej, men vill vara singel ett tag"... 
har flickvän...
tänker FÖR mkt på framtiden - lev i NUET för faaaan...
så funkar det inte pga för lite tid...
personen är på väg åt ett annat håll i livet... 
jobbar för mkt...
bor i en annan stad....
bla bla bla....

va fan! tycker man om någon så gör man....
jag orkar knappt bry mig längre. jag har försökt så många gånger att jag börja tro att jag blivit känslolös...
man ska inte vara för ivrig.. man ska inte visa för mkt intresse.. man ska inte höra av sig för ofta... men ändå så ska personen veta att man tycker om den... hur då???
jag har blivit grymt sviken en gång, det är glömt o förgånget, men jag har ändå svårt att släppa folk in på livet & ha fullt förtroende för någon... o varför skulle någon vilja ha mig när det finns så många trevliga, söta tjejer??

inte vet jag.... men trots det så vet jag att jag ger allt då jag är i ett förhållande. jag älskar att rå om, skämma bort, överraka personer jag tycker om. såväl vänner, familj som partner...

nu ska jag rensa mitt huvud & mina tankar genom att lyssna på musik.. skruva upp volymen & dansa!!!
(skulle ni vilja se va?! hahaha)

puss & kärlek!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0