söndag o regn...

idag är det verkligen inget kul väder... blicken möter en grå, trist himmel o från den faller regn...
riktigt söndagsväder med andra ord.

igår var det fest o utgång med ett gäng glada människor från IKEA. jag o cissi drack lite vin hemma hos henne sen cyklade vi vidare till therese där de andra njöt av maten som phrommin tillagat! vi var ju bara tvungna att smaka - o det var verkligen toppen gott! starkt!! I like!


 


cissi & amir
 therese & daniel
 jag o phrommin

sedan bar det av till blue moon bar! nästan så man börjar bli stammis på det haket... haha! men har alltid kul där så varför ska man byta ställe då... verkar onödigt. träffade även älsakde nathalie ute, hon hade varit på inflyttningsfest med tjejerna från degerfors.

 nathis i förbifarten på dansgolvet!!

frågan är hur länge man orkar dansa?! känner mig som en robot ibland, ben o armar går av sig självt... haha. hade verkligen inte velat se hur jag ser ut på dansgolvet... men vem bryr sig??? bara en själv antagligen.

sov alldeles för länge idag... vaknade kl 14!!! herregud - hur gick det till?? måste vara utarbetad, jag brukar alltid vakna vi 9 tiden även om jag varit ute o svirat.... hmmmm. men eftersom vädret är så trist sågör det inte så mkt.

tror att jag ska trots regnet o ta en promenix... behöver nog lite luft. så på med kepa o jacka o skutta i skorna. lite go musik i öronen så ska det nog gå bra.

trevlig söndagskväll gott folk!!!
pusspuss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0