göööötebooorg i morgon!

japp i morgon ska jag & johan åka till göteborg på utbildning i tre dagar. ska träffa nella vilket jag ser otroligt mycket fram emot!!! saknar dig så mkt hela tiden!

helgen har varit väldigt lugn. första helgen utan alkohol sedan jag flyttade hit ( låter ju som jag är halvalkis...)
igår blev det ett IKEA besök - ja jag vet.. på min lediga dag, knäppt -
en runda på stan. sen var det bowling på nöjesfabriken på kvällen, med phrommin, daniel & therses! det var mkt trevligt! inte för att på något sätt skryta eller så - men jag vann faktiskt, vilket gjorde det hela ännu trevligare = )

idag sov jag länge, som varkar blivit en vana på söndagar. ställde klockan på 9, men råkade somna om & plötsligt var klockan halv ett.. ojoj. så idag har jag bara tagit det ännu mer lugnt. solat, hämtat hyrbilen, kollat på tv, pratat med mami, pratat med nella....

ikväll blir det troligtvis film. mys!

puss & kärlek & hoppas alla haft en bra helg!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej gumman! va fint det blev i sitt sovrum!! vilken skillnad det blev från det tråkiga blåa. du är så duktig!
Jag har haft en festhelg, en kompis till malin var i chicago. sen va det homecoming igår, dans på en båt(nyktert dock, men vi festa innan..)
Hoppad du får det mysigt i göteborg! saknar dig såklart, men det vet du.
Puss o kram! o massa kärlek!!

2007-09-30 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0