för er som är nyfikna på min lgh = )


välkommen in!

image161
stora rummets matplats, arbetsplats, dataplats... m.m.

image163
samma fast från andra hållet... tänk er vita väggar ;)
jag SKA måla men har inte riktigt orkat ta tag i det...


image164

image165

soffa = ) o ja - jag har köpt nytt soffbord men det har inte kommit än...
det där lilla LACKbordet är inte mkt för världen... haha



kök o sovrum är inte så mkt att se...
sovrummet är verkligen inte kul. den där hemska, kalla blå färgen.. usch o fy..
men som sagt lite vit färg där så kan det nog bli trevligt.
o lite roligare inrett så klart!

nu vet ni som funderat på hur jag har det hemma, hur det ser ut....

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fint du har d i ditt nya hem vännen! miss you a lot. Tusen pussar från Halmstad

2007-09-25 @ 20:13:55
URL: http://hannaedarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0