äcklig gubbe i mitt hus....

stod just utanför & strechade efter min joggingtur.... då kom den mystiske gubben som bor längst upp i mitt hus. han tittade men sa inget. han gick in i trapphuset, han tände inte ljuset trots att det är ganska mörkt. jag ser att han stannar ett par trappsteg upp... han stod säkert där & glodde... efter typ en halv minut går han vidare. jag strechar på, efter ett par minuter tittar jag upp, då står äcklet & tittar ner på mig genom fönstret i trapphuset...ihhhhhh. jag mår fan dåligt!! jag vill inte att en gubbe i 50-55 års åldern ska blänga på mig. han är ofräsch, mystiskt & bara allmänt äcklig i sina smutsiga gamla träningsbyxor... det är sällan jag blir rädd, men nu är jag allt lite scary. man vet ju inte vad han kan få för sig.... snälla någon - kom & håll om mig!!!

puss // en rädd liten tös 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0