underbara jenny!!

kl 07.10 i morse blir jag väckt av mobilen som ringer.
har jag försovit mig, hinner jag tänka innan jag svarar...
nej nej, det är ju lördag & jag är ledig så jag har inte försovit mig.

det var älskade jenny som är i chicago som ringde!!!
gissa om jag blev glad!? mitt lilla hjärta! så kul att prata med dig!
jenny är verkligen världens bästa vän, helt underbar!
& vilka fina ord du sa till mig, tack för att du finns!
fick även prata med malin, jennys bästis over there! & jag är inte det minsta orolig att jennsa inte har det bra där borta, malin verkar vara en toppenpingla hon med!

den 11 januari kommer jenny tillbaka till svea rike & då är det jag som åker till motala!!

image212

jag & jenny

kärlek till dig mitt hjärta!!!

(du vet att jag saknar dig massor...)

Kommentarer
Postat av: Jenny

åhh va söt du är som tillägnar ett helt inlägg till bara mig!
Du är världens bästa det vet du. menade varenda ord jag sa!
Ska bli mer än underbart att komma hem o få träffa dig igen. pusspuss min älskade!

2007-10-15 @ 05:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0