i lördags var det fest!

jo men visst , det var det!! & kul hade vi - i alla fall jag = )
det var förfest här hos mig för första gången!
mkt mkt trevligt!
det var mest IKEA-människor & så några vänner till några.

det var singstar, spillt vin & ett par sönderslagna vinglas...men det är sånt man får räkna med!! haha!

sen blev det blue moon bar för oss som hade åldern inne & inte hade jobb på schemat i söndags.

eftersom det verkade omöjligt att komma fram till taxi så blev det cykeltur...
alla hade ju dock inte förberett detta så det blev till att skjutsa...
cissi & hennes vän linda tog även en joggingtur,men fick skjuts av anders en bit på min cykel.
en på styret & en på pakethållaren.
jag kände igår att jag hade ont i baken...
kan berott på den ngt obekväma färden på richard sadel... haha.
men tack för skjutsen!

   
 
  

tack alla härliga människor som gjorde kvällen till vad den var!!!

puss & kärlek!

... & välkomna snart igen = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0