hej hallå...

... så kass jag är på att uppdatera vad som händer & sker...
sist jag skrev hade det varit förfest hos mig.
 nu skriver jag igen - & gissa vad som har hänt?? jo jag har haft förfest... 

veckan som var var bra. kommit igång med träningen vilket känns väldigt skönt!
body combat, intervallträning, löpband m.m. mkt skönt att svettas & ta ut sig ordentligt.
har tyvärr lite problem med mitt ena knä, men det går snart över. det kommer & går det där.
jag överlever nog får man hoppas.
& så handleden då... den verker lite emellanåt... hmmm.

annars är det bara fint om ni undrar = )

jo som sagt var det lite förfest här i lördags! mkt trevligt - som alltid då man umgås med IKEA-människor!
vi var färre än sist, men vet inte om det var så mkt lugnare. jag hade tydligen bråttom iväg i alla fall, för när jag kom hem lös alla lampor & balkongdörren stod öppen... burrrrr. kallt.

  
johan & cissi     - -     johan & jag     --     ett glatt gäng = )

  
anders - show me!! - - cissi & andreas - - anders & tess, hetingar! haha!

 
söta cissi  - -  don´t ask. haha

det var i alla fall en kul förfest & minst lika kul på vårt älskade blue moon! trist bara att folk är så sega med att komma igång på dansgolvet. eller vad säger du anders?? att man alltid ska behöva dra igång dansen...

i veckan blir det jobb & träning. på fredag är det civilklädsel & CR-dag som gäller, sen after work med
kom&in-gänget! ser jag fram emot! ska äntligen få umgås lite med min älskade nathalie!!

nästa helg kommer mam & pap på besök! det blir mys!!

nu ska jag nog snart sova...kanske. klockan brukar dra iväg innan jag kommer i säng. & jag kan säga att sova 4 timmar innan det är dags att stiga upp igen, är inget att rekomendera om man vill vara människa dagen efter.
men ibland kan det faktiskt vara värt det = )

sov så gott!

puss & kärlek!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0