skön helg

söndagsmorgon... telefonen ringer. jenny jansson!!! martina blir glad! min underbara vän! hon är en bra väckarklocka hon! det värmer i hjärtat att hon tänker på mig då hon befinner sig i chicago & festar för fullt! det är kärlek = ) & du jenny - jag tänker på dig hela tiden. kan knappt vänta tills jag får träffa dig igen... om 8 veckor kommer du äntligen tillbaka till sverige.

helgen har varit bra så här långt. i fredags var kom&in-gänget på after work på arena. mkt mkt trevligt! god mat, gott vin & härligt sällskap! vi snackade skit, skrattade & hade bara kul tillsammans! borde göras oftare. tyvärr var inte nathalie med - som vanligt. saknar ju att umgås med dig vännen. men vi får hoppas att du flyttar till karlstad snart så blir det lite lättare.

lördagen ängnades åt tvätt & städ. var väl så där roligt, men nödvändigt. sen var jag mest rastlös & lite orolig att behöva tillbringa kvällen helt alena. för första gången kännde jag mig ensam i karlstad. ingen som kunde ses. väntade på att brasse - vän sen vxö-tiden - skulle höra av sig. tiden gick ( klockan var iof bara 17..men iaf ) & tinis hade fortf inga planer. efter lite tjat på cissi ( hihi ) så lät hon mig komma över. det blev film, morotsstavar, dip & lite vin. lagom ansträngade då man inte känner för att gå ut på krogen. tack gumman -  det var mys!

eftersom jag inte träffade brasse igår ska vi ta en date idag. en kaffe på stan eller vad det kan tänkas bli. sen ska jag försöka hitta till SATS igen... blev inte så mkt träning i veckan pga förkylningen, men idag tror jag det ska gå bra.

fick just sms från en annan saknad vän - vickis!!! solstrålen själv! som jag saknar henne. kom just på att jag kanske kan åka till malmö då jag är ledig 11 dagar vid jul.

solen skiner!! jag ska ta en dusch. ringa min vän. ta mig till stan. njuta av höstdagen. träna. ev sola. sen ska jag ringa min syster! vi hörs nästan varje dag & det finns ingen bättre syster. vi är ganska lika inombords.


tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0