tom, matt o utan energi

handledning idag. kändes sådär. har en hel del att fixa med, men kunde förstås varit värre. men tiden börjar bli knapp nu känns det som. två och en halv vecka kvar. usch o fy.... jag pallar inte mer. jag vill inte mer. vill bara få det klart o överstökat. det där förbannade examensarbetet. visst, det är intressant o spännade emellanåt... men oftast inte. det är inte mekanisk försäljning o verbal kommunikation som jag brinner för. jag vill arbeta med heminredning i framtiden...

men jag o lina kämpar vidare. i morgon blir det heldag på biblioteket. verkligen HELDAG... måste måste...

vickis har varit här idag!! min älskade vickis!! det var så härligt att träffa henne, att krama om henne, o höra hennes härliga skratt. synd att hon mådde lite dåligt bara, men det gör inget. jag känner inte till många människor som är en sådan glädjespridare som vickis! alla blir glada av henne!! du kommer alltid finnas nära mitt hjärta gumman.

nathalie har krupit ner i sin tältsäng... stackare. jag sover än så länge i hennes "riktiga" säng, men det är nog snart dags för byte. ska nog gå bra.

jag går här o väntar på att isacs lilla syskon ska komma till världen... i söndags var det beräknat att den lille krabaten skulle ploppa ut..men icke. my är bra trött på det nu, hon vill att lilla babyn ska komma nu... o vem vill inte det!? såå spännande!! borde bli vilken dag som helst nu!! wiiiiii = )

ska försöka läsa lite till, sen sova...

vackra drömmar!! puss //m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0