härlig, o lite sorglig helg!

i helgen var det dags för sista festen med sex mfl. killarna fixade förfest o vi tjejer fixade middag.
vi träffades hos steffi för att duka, fixa det sista med maten o annat vid fyra tiden. kl 18 var det sagt att vi skulle befinna oss hos joey. temat var "grabbkväll" så där satt de i sunkiga kläder, drack bira, käkade panpizza o självklart kollade de på fotboll! hahaha! det var bara för oss att hugga in på ölen o se glada ut. det blev frågesport, "bongen" o man fick absolut inte fälla ner toalettsitsen efter sig! bra jobbat killar, riktigt lyckat!

sen bar det av till steffi! det var ögonbindlar, nagellack, sagostund, spex, filmvisning, look a lika a la steffi o fiona m.m.m.m. o det föll en o annan tår...

det är verkligen en kväll att minnas! jag kommer sakna er alla sjukt mkt nu när jag snart lämnar campus. men vi ses ju till midsommar! o tur är väl det!

puss o massa kärlek till sex mfl!

image97


Kommentarer
Postat av: Jennsabennsa

Jag ser inte helt nöjd ut på bilden med bongen :) Tack darling för en härlig helg med massa konstiga citat och massa skratt. Du är den bästa nånsin och jag kommer sakna dig galet mycket när du flyttar! tack för att du är så underbar! pusspuss

2007-05-29 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0