Praktik.... ja det är helt OK = )

tre dagar har jag nu tillbringat på IKEA-varuhuset i lilla Älmhult. det känns bra, men trots att vi sliter hela dagarna så känns det inte som vi får så mkt gjort. men mkt att det vi gör syns inte, o det handlar ofta om att prova olika lösningar. har jobbat lite i sommar-butiken som det heter. det är där alla utemöbler finns. gjort dukningar o fixat lite. här är några bilder.... ser kanske inte mkt ut för världen ; ) ganska fint tycker jag...          

                   


jag har haft sådan fruktansvärd träningsvärk ( tror jag det är...haha) i benen o rumpan idag... ajajaj. kan ju bero på att jag inte stretchade ordentligt efter joggingturen i måndags, o att vi dessutom ränner upp o ner för alla tusen trappor som finns på IKEA. upp o ner. upp o ner. upp. ner. ner . ner o så upp igen. fasen som vi ränner fram o tillbaka. men det är ju bra för gumpen ; )

det känns redan efter tre dagars praktik, som att jag inte har något liv. stiger upp klockan 5.30. snabb dusch. lite frukost, fixa till mig... cykla till stationen för att ta tåget 6.47. framme i älmhult kl. 8.32. tillbringa hela dagen där. ta tåget hem kl 17.01. i vxö 17.45. hemma ca kl 18. ta en promenad. hem, duscha, laga mat.... då är klockan 20... sen är jag helt slut. har jag tur - vilket jag haft mån o tis orkar o hinner jag vara lite social o träffa jenny el någon annan. nu ska jag föna håret. borsta tänderna sen krypa ner undr täcket o kolla på tv en liten stund...hääärligt!

ta det lugnt o ta vara på tiden som student! du kommer aldrig ha så mkt fritid...
pussar o kramar // m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0