ny vecka nya tag! tjohooo ; )

tisdag idag då ja... har varit ganska så trött i huvudet idag. det beror troligtvis på att jag igår steg upp kl 4 på morgonen. det på grund av att jag började kl 6, för att vara med på uppackningen på IKEA i älmhult. jag var inte så trött igår, gick inte o lade mig förrän halv tolv faktiskt. men i morse...ojojoj...

idag har jag o lina nog haft vår roligaste dag! vi har ändrat tema i ett kök o inrett efter det! roligt men klurigt. ska göra klart det i morgon.

helgen var bra! lugn fredag med sigge. lördag var det promenad till stan med sigge sen melodifestival på sivans med trevligt sällskap =) det var en bra kväll!

denna veckan blir extra lång då jag även på lördag ska vara på IKEA. sen blir det 25-årsfirande av lilla Jojo - underbara Johanna! den lilla solstrålen! var så länge sedan nu! Basse - en av mina bästa killkompisar som jag inte heller ser så ofta - o hans jossan kommer även de till johanna. detta kalas kommer hållas i älmhult o innehålla bla middag på ngn trevlig restaurang, förfest med johannas vänner sen utgång troligtvis. ska verkligen bli kul! spännande att prova på ngt annan än studentpuben sivans. haha

nu dags att göra mig redo för sängen.

natti natti // m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0