mando diao - vilka grymma killar = )

image35

igår var det dags för den efterlängtade mando diao-konserten på KB i malmö.
jag, sebbe o nella kom dit vad halv nio tiden lagom förväntandfulla.
förbandet intog scenen o de gjorde det bra. vi satte oss vid ett bord o njöt av vår dryck.
bra start!
när mando diao något försenade, såklart, kom in på scenen o satte igång var publiken verkligen på topp. likaså vi. det var så jäkla bra!! jag finner inga ord. det var verkligen grymt!
utan att överdriva kan jag säga att det var den bästa konserten jag någonsin varit på.
till och med bättre än iggy pop.
dock ett litet minus till grabbarna eftersom det bara spelade drygt en timme. men vad gör det när det känns som man är i himeln under den tiden.
efter konserten var det dans natten lång. sebbe blev trött o begav sig hemåt vid ett-tiden. men jag o nella stannade till stängning kl 4.... sen traskade vi hemåt, med ett stort leende på läpparna. 
helnöjda med kvällen!
tack älskade bror för den bästa julklappen!!!

idag har vi sprungit på stan hela dagen, även denna gång övergav bror sina systrar.
liverpool - manchester U var ju viktigare.
när jag o nella skulle ta bussen hem råkade vi kliva på fel buss. det var rätt nummer på bussen, men vi steg på på fel sidan av vägen... ojojoj. vi fick åka buss en timme. men det var också o upplevelse. haha.

ikväll blir det lugn. lite middag, chicago-spel o kanske en film. 
ska bli trevligt.

tack mando diao, sebbe o nella för en grym kväll! det kommer jag leva på länge!!

pusspuss // m 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0