fredag!

ojojoj...veckorna bara springer iväg. två veckors praktik avklarad. endast en vecka kvar.
tyvärr kan jag inte riktigt njuta av fredagkvällen eftersom jag även i morgon ska vara på IKEA.
9-16... sen är det dags att besöka johanna!!! tjohoooo! längtar efter min lilla vän! ska bli mysigt!

ikväll har det varit väldigt lugnt o skönt.
sigrid kom hit vid åtta-tiden.
det är tur att hon är kvar här, att alla inte är bortresta. då skulle det vara väldigt tomt.
o så har jag ju jenny, o erika o ylva!
sigge är en väldigt go o härlig tjej! det vet du hoppas jag?!

image44

sprang även på johan när jag var i tvättstugan.
så efter en stund kom han ner. o kladdkaka hade han bakat som han bjöd på.
så det blev ett riktigt knytkalas.
jag hade lite vin o popcorn, sigge tog med godis o johan sin lilla kaka.
det var mysigt!
alldeles lgon en fredagkväll som denna!! tack söta ni!

o måste ju nämna lilla lina! min praktik-kompis.
vi ser nog ut som bill & bull när vi strosar omkring på IKEA. alltid tillsammans, hon i täten jag två meter efter. haha!!
vi har väldigt kul tillsammans! inga konstigheter. vissa det är inte enkelt att alltid få det att stämma.
inte lätt att mäta rätt, borra rätt eller förklara rätt... men det löser sig alltid.
o spota kan vi också nu. HAHA!

nu ska jag sova. om 6 ½ timmar ringer klockan...gäsp...

PUSS // m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0