fredag - ÄNTLIGEN!

ska kanske inte säga äntligen, egentligen.
veckan på IKEA har varit mkt intressant, rolig o lärorik. visst jag har varit lite trött emellanåt, men det är verkligen roligt. alla är trevliga o mer än villiga att visa, berätta o lära mig o lina olika saker. vi får göra både det ena o det andra, vilket är toppen då vi får större förståelse för hur hela processen går till.

men det är verkligen skönt med lite helg!!
jag o sigge har haft film-kväll! såg en romantisk dramakomedi. den var bra, men inte riktigt nöjda med slutet = (
i morgon blir det i alla fall lite sovmorgon. stiga upp halv åtta istället för halv sex. måste tvätta, annars hade jag säkert kunnat sova till elva.

sen blir det en promenad med sigge till stan för att lämna tillbaka filmen på videomix.
hem o duscha o laga mat sen dags för det jag o lina pratat om hela veckan - PARTY!
melodifestivalkväll på sivans. inte för att det är mitt favoritprogram, utan mest för gott sällskaps skull!
det blir en lite fördrink hos jenny med ylva, erika o sigge. trevligt = )

jag saknar mina andra tjejer.... vickis, nathalie, nickan o kattis!!! kom hem snart!!

ska snart sova. natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0